4 DIY’s die iedereen (zelfs jij) kan!

Ik houd enorm van creatief zijn, maar eigenlijk ben ik er helemaal niet zo goed in. Daarom zoek ik vaak op Pinterest naar DIY’s die enorm gemakkelijk zijn, zodat ik toch iets leuks kan maken (en doen alsof ik creatief ben). Hieronder heb ik een selectie gemaakt van 4 DIY’s waarvan ik denk dat iedereen ze kan maken!

diy-painted-vases-396x1100

Geschilderde vasen

glass-menu-board-4-913x1024

Wipe Off menu-bord

DIY_pixel_painting3

DIY Pixel painting

ikea-sindal-painted-rug

Geschilderde ikea mat

6 reacties

  1. Heb je ze zelf al geprobeerd?

    Like

    1. Nog niet, ik ben namelijk al een paar weken ziek, maar ze staan zeker bovenaan mijn nog-te-proberen lijstje.

      Liked by 1 persoon

      1. Veel beterschap

        Liked by 1 persoon

  2. Leuk lijstje 🙂 ik ga binnenkort een soort pixel schilderij maken, namelijk een tetris-hartje!

    Like

    1. Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

      Like

  3. Ik vind die eerste DIY echt heel erg leuk bedacht! Zo simpel, maar lekker vrolijk! Moet ik zeker eens gaan uitproberen!

    Like

Geef een reactie

